Thursday, May 22, 2014

Napravi sam kutiju za lakove - DIY nailpolish box

Evo jedan od primjera kako sami mozete da napravite kutiju za lakove. Ovu kutiju sam kupila u Michael's radnju bila je $9.99 ali  sa kuponom od -40% off.
 
 
Gore slika pokazuje alatke i materijal koji sam koristila. Jedino sam izostavila obicnu olovku kojom sam prilikom mjerenja biljezila strane.
 
 
Postupak: 
 
1. Najprije sam sa zlatnom farbom Marthe Stewart ofarbala kutiju i ostavila da se osusi.
 
2. Izmjerila i zrezala police sa bonsekom.
 
3. Montirala police uz malu pomoc cekica.
 
4. Poredjala lakove.
 
                       Evo kako je to izgledalo na kraju.
 
 

 
For a long time I'm planning on making some box for my nail polish collection. One day I saw this shadow box at Michael's store for $9.99 - 40% When I painted and put shelves it came out like this. 



No comments:

Post a Comment