Thursday, February 20, 2014

Cestitke i druge kreacije od recikliranog papira - Recycled junk paper



 
Ovu Bozicnu kesicu sam napravila skoro svu od recikliranog materijala. Za samu kesicu sam iskoristila braon papir koji je dosao u jednom od postanskih paketa, bilo ga je toliko da sam ga motala u rolnu. Rucke sam napravila takodje sto sam sacuvala ove pamucne trake od nekih malih peskirica koji su bili njima vezani.
 
 
Materijal:
 
Braon reciklirani papir, krem kanap za rucke, stklene perlice, crvena vrpca, zeleni papir, reciklirano parce koze (bordo boje), konac (crveni i zeleni) i zeleni kanap od jute.
 
Alat:
 
Exacto nife (ostri scalpel), vruci lijepak i pistol za isti, masina za sivenje i makaze.
 
Postupak:
 
 1. Najprije sam braon papir ostrim rezacem izrezala u obliku jelke, ispod stavila zeleni papir i prostepala sa zelenim koncem.
 2. Zatim sam sasila rucke na obije strane.
 3. Onda spojila ivice i cik-cak opsila sa crvenim koncem, sve na masinu za sivenje.
 4. Sa vrucim lijepkom sam prosla ivice jelke i preko stavila kanap od jute. Takodje stavila vruceg lijepka po samoj jelki i posula staklene perlice u boji. Na kraju sam dobila ovu  kesicu od recikliranog papira za Bozicne praznike.


 Cesto svoju djecu ukljucim u sve projekte sto radim. Ako ne znaju da siju vole da gledaju ili kupe koncice i krpice i igraju se sa njima. Cak su i oni naucili sta je reciklaza, pa sad kad bih nesto i htjela da bacim oni bi htjeli sa time da se igraju, da recikliraju:))!! Pored toliko igracaka sto imaju najvise se i igraju sa praznim kutijama, starim krpicama, CD-ovima ...itd.
 
   Djecija cestitka na presovanom recikliranom papiru.

 
   Evo kako su pomogle moje male rucice da napravimo ove divne cestitke.



 
 
 
Evo ih i moji mali pomagaci:).

No comments:

Post a Comment