Sunday, June 8, 2014

Reciklirane kutije za djeciju igru

Hladna Zima u Chicagu a za klince prava dosada. Ja sam protivnik toga da se djeci daju igrice, kompjuter i TV vise od dva sata dnevno i to parcijalno ne odjednom. Onda smisljam kako da ih zabavim jer su im igrcke dosadile iako su neku mozda otvorili prije par dana. Sjecam se kad smo mi bili djeca, mogli smo satima da se igramo sa  izmisljenim karakterima, jednom lutkom, a danas djeca imaju raznorazne igracke  i brzo im dosade.


Ja sam cuvala razno razne kutije od paste, plasticne kutije od  vlaznih maramica kao i kartone od mlijeka i jos mnoge druge. 
 
 Kutije smo ofarbali, iscrtali negdje prozore i vrata, koristili i malo sjaja i dobili "mali grad" za igru i voznju autica. Najljepse od svega je bilo zajednicko iskustvo i druzenje. Momci su uzivali  dok su farbali, crtali, lijepili i sastavljali. Kada se sve zavsilo uz malu maminu pomoc jedva su docekali da povade male autice i figurice i da kreiraju svoj mali grad.  
 
 
 

 

No comments:

Post a Comment