Saturday, June 27, 2015

Heklane mindjuse sa Swarovski kristalima i perlicama od polimerne gline

Moja inspiracija i raspolozenje se odrazavaju i na moju kreativnost. Cesto kada sam umorna a htjela bih bih malo da se odmorim ali isto tako nesto da napravim, ja onda pletem i heklam. Tako sam u zadnje dosta toga isheklala i isplela. Za sad samo dio mojih heklanih mindjusa i jedan privezak za kljuceve.
 


Uz ove roze mindjuse koristila sam kicanke kao i kristalcice.

 
 
 
Za ovaj privezak za kljuceve koristila  sam kombinaciju plave i roze boje pamucnog konca, metalni privezak u obliku srca i dvije kicanke, kao i metalnu zakacku za kljuceve. 
 

 
Heklani privezak za kljuceve.
 
 
Za ljubicaste i zelene heklane mindjuse kao bazu sam iskoristila metalne prstenove a dekorisala sa kristalima i perlicama od polimerne gline koje sam sama pravila.


 

No comments:

Post a Comment