Thursday, November 7, 2013

Uradi sam svog manekena - Duct (Duck) Tape DRESS FORM (mannequin) Tutorial

http://www.youtube.com/v/UCzXbz47Zpw?version=3&autohide=1&feature=share&autohide=1&showinfo=1&attribution_tag=295hz-JDtp3fI45CfxkG9A&autoplay=1




Zdravo posle duze pauze ;)!
 Evo gore mozete vidjeti video (koji sam sama slijedila), kako da napravite svog manekena. Uopste nije tesko, ali gledajte da vam neko pomogne, ja sam doduse sama to nekako izvela. Sigurno da bi bolje ispao da sam cekala pomoc svojih prijatelja. Kako sam jako nestrpljiva usudila sam se sama da ga napravim i kao sto gore vidite i uspjela. Manekena  sam napunila novinama, karton zalijepila na dnu i na vratu da bi bio cvrsci i stavila vjesalicu unutra (ofinger).
Spolja sam uradila takozvani paper mache sa isjeckanim stranama od stare knjige i mogu vam reci da je ispao odlicno.

 
 


 

No comments:

Post a Comment