Tuesday, November 19, 2013

Uradi sam dekoraciju za noc vjestica - DIY Halloween decoration

 
 
 
 
 
 
 
Happy Halloween :)
 
 
Evo I nas spremni za prvi Halloween. Momci su u dzemperima kostura sa maramama i torbicama spremnim za sakupljanje slatkisa po kvartu :))!
 
 
 
 
Ovo je nasa "Cupava lizalica" koju sam ja napravila, kao i sve ostale :).

 
Kako je to izgledalo na nasem stolu...
 
 
Dan vjestica Buuuu. Ovo je jako bitan praznik za klince ovdje u USA, posle Bozica mojim momcima najmiliji praznik. Zato kad su moji blizanci malo porasli i ja sam sa njima pocela da se interesujem za ovaj praznik. Od dekoracije u stanu do slatkisa, napitaka i kostima sve je podrobno unapred isplanirano :).


Tu su socne cupcakes sa Oreo cookies izdrobljenim kao zemlja, kosti napravljene od puslica, gumeni crvi koristeni za dekoraciju, zrna crne kafe kao paukovi, itd.


 
 
Dio dekoracije u mom stanu.
 

 
Sova od kartona sa grancicom, vjestackom paucinom na uramljenu akrilik sliku.
 
 
 
Reciklirani stari tanjiri.
 
 
Reciklirane tegle za slatkise.
 
 
 
 
 
Moj rucno siveni i oslikani runner za sto.
 
 
 
 
Cvijece od krep papira.
 
 
Zavjesa od krep papira.
 
 
Oslikana tikva na moj nacin sa fluoriscentnim bojama i crnom akrilik bojom.
 
 
 
Moja kolekcija recikliranih starih tanjira za Dan vjestica.
 
 
Recycled plates for Halloween crow.
 
 
Sledece "Kartonska lutka"
 


 

No comments:

Post a Comment