Saturday, June 20, 2015

Platnena reciklirana vrecica za pice

 

Nedavno sam isla u  jednu posjetu a zaboravila da kupim vrecicu za pice. Onda se sjetih  da sam na Youtubu vidjela kako je lako napraviti ove vrecice. U mojoj kuci ima uvjek raznoraznog platna i materijala ali za ovu vrecicu iskoristila sam tj. reciklirala platno iz prodavnice namjestaja koje se koristi kao uzorak. Moja rodjaka je radila u jednoj od poznatih radnji namjestaja i kad vise ne proizvode i ne prodaju neku seriju namjestaja oni radnicima daju gomilu tih uzoraka. Moje srece kad se jedan dan pojavila sa punom kesom tog materijala ;)!!!! Platna sam oprala i slozila, pa kad izleti pogodna prilika onda bih ih iskoristila.
 
Ovu vrecicu sam napravila jako jednostavno. Okrenula dva pravougaona platna sa nalicjem, sasila i samo jednu (kracu) stranu ostavila kako bih izvrnula na lice. Okrenula na lice, opsila nedovrsene strane i tako zavrsila. Isplela od konca pletenicu i stavila na krajeve drvene perlice i vezala oko boce pica. Ne samo sto izgleda super, vec se moze iskoristiti i vise puta, takodje staklene flase su mnogo sigurnije od lomljenja nego u  papirnim vrecicama. Ono sto je najljepse je da poklanjate sa picem I  jedan rucni originalni rad, koji se moze iskoristiti jos bezbroj puta. :).
 
 

No comments:

Post a Comment